MILÍ HOSTÉ!
S pečlivostí jsme pro Vás připravili následující stručný manuál o všem, co by Vám mohlo při pobytu v The Viaduct pomoci. Pokud se přeci jen vyskytne něco, co zde nenaleznete, kontaktujte, prosím, recepci. Rádi Vám pomůžeme se všemi Vašimi speciálními požadavky.
Přejeme příjemně strávené dny v Praze!
Tým The Viaduct
BEZPEČNOST
Vždy si své pokojové dveře zamykejte. Při odchodu z apartmánu, prosím, vždy zkontrolujte uzavření oken a uzamčení dveří. Prosím, vždy kontrolujte také uzavření hlavního vstupu do budovy. Prostory jsou monitorovány kamerovým systémem.
CHECK IN
Pokoj je připraven a ubytování probíhá od 14.00 do 21.30 hod. Pozdější nástup je možný po dohodě s recepcí a probíhá formou umístění klíčů ve vnější schránce zabezpečené přístupovým kódem. Tento kód zasíláme předem na email a/nebo pomoci SMS zprávy. Dřívější nástup je možný pouze po dohodě s recepcí a domluvení poplatku za tento servis – viz náš elektronický ceník.
CHECK OUT
Apartmá je nutné opustit mezi 9.00 a 11.00 hod. Pozdější odjezd je možný pouze po dohodě s recepcí. Servis je zpoplatněn – viz náš elektronický ceník. Vaše zavazadla mohou být dočasně uložena v zavazadlovém prostoru v přízemí (bez poplatku na rozumnou dobu). Pokud musíte odjet již před 8. hod. ranní, vyřiďte prosím check out na recepci večer předchozího dne (či dle domluvy).
CONCIERGE SLUŽBA
Naše recepční vám rády v průběhu dne poradí, s čím budete potřebovat – ať už to je doprava, tipy na restaurace a památky v okolí nebo služby turistických průvodců.
DEŠTNÍK
Deštníky jsou k zapůjčení na recepci bezplatně.
DĚTSKÁ POSTÝLKA
Dětská postýlka je vhodná pro děti do dvou let a je možná bez poplatku (velikost matrace je 120 x 60 cm). Kapacita postýlek je omezená, prosím, kontaktujte recepci.
INTERNET
Wi-Fi připojení je k dispozici zdarma ve všech apartmánech i v ostatních částech budovy včetně wellness.
KÁVOVÝ A SUŠENKOVÝ KOUTEK
Načerpejte energii v lobby zóně. Náš kávový a sušenkový koutek je otevřen každý den mezi 9.00 a 21.30 hod. Tato služba je pro naše hosty zdarma.
KLIMATIZACE
Apartmá je plně klimatizované. Jednotlivé ovládací prvky umožňují regulaci teploty. Všechny dveře/okna musí být zavřené, aby systém správně fungoval. Uplatňujeme politiku snížení klimatické stopy a proto vypínáme klimatizační jednotky během chladných měsíců.
KOSMETIKA
Dovolte naší značkové kolekci bez parabenů a silikonů, aby vás přenesla do království rostlin. Naše kosmetika je jemná, osvěžující a ovocná.
KOUŘENÍ
Kouření je povoleno pouze ve vyhrazených venkovních prostorách. Detekce cigaretového kouře uvnitř apartmá může mít za následek pokutu 12 000 Kč (přibližně 500 EUR). Děkujeme za pochopení.
KREDITNÍ KARTY
Akceptujeme MasterCard/Euro card a VISA. Pokud máte dotazy na platební možnosti, kontaktujte, prosím, recepci.
LŮŽKOVINY
Lůžkoviny se v našem hotelu mění po 3 nocích pobytu nebo v případě potřeby aktuálního znečištění. V případě žádosti na výměnu lůžkovin každý den, je toto možné za poplatek – viz náš elektronický ceník. Prosím, kontaktujte recepci.
MAZLIČCI
Vítáme psy. Ovšem pouze dospělé jedince, ne štěňata. Pokud nějaké máte, asi tušíte proč. Ubytovat se u nás můžete se svým čtyřnohým mazlíčkem, pokud má do 15 kg váhy. Služba je zpoplatněna – viz náš elektronický ceník.
MINIBAR A SET NA HORKÉ NÁPOJE
Set na horké nápoje a minibar doplňují pokojské každý den. Čaj i káva jsou zdarma. Ceny ostatních položek najdete v minibarovém menu a v našem elektronickém ceníku.
NÁVŠTĚVA
Neregistrovaní návštěvníci nemají povoleno pobývat v apartmánech a ve společných prostorech The Viaduct mezi 22.00 a 08.00 hod.
STREAMOVACÍ SLUŽBY NA CHYTRÉ TELEVIZI
Přihlaste se ke svému osobnímu účtu, streamujte neomezeně filmy a televizní pořady a pak se nezapomeňte odhlásit =) .
NOČNÍ KLID
Prosíme o respektování nočního klidu mezi 22.00 a 06.00 hod. Během této doby byste neměli pouštět hlasitou hudbu, používat hlučné spotřebiče ani provádět jiné hlučné činnosti, které by mohly rušit vaše sousedy.
PARKOVÁNÍ
Parkovat můžete, po předchozí domluvě s námi, v bezpečí uzavřeného dvora, který byl už v 19. století součástí zdejšího zájezdního hostince. Parkovacích míst je málo, prosím kontaktujte recepci s předstihem. Služba je zpoplatněna – viz náš elektronický ceník.
POHLEDY
Kontaktujte recepci, pokud chcete pomoci s odesláním pohledů či dopisů.
POSTEL
Postele a pohovky jsou opatřeny antialergickými polštáři a přikrývkami ze 100 % organického prachového a péřového peří. Potřebujete teplou deku nebo syntetický polštář? Zavolejte nám nebo napište a my přineseme vše pro zpříjemnění vašeho nočního odpočinku.
PRÁDELNA
O Vaše prádlo se může postarat náš ověřený partner, profi prádelna Cleany.cz. Vyzvedne, vyčistí a přiveze zpět čisté oblečení. Vytvořte objednávku tady: www.cleany.cz. Použijte prosím tuto adresu: Za Poříčskou bránou 19, 186 00 – Praha. Celý proces je velmi jednoduchý. Neváhejte kontaktovat recepci pro pomoc s objednáním.
Vložte své špinavé věci do saku na prádlo (najdete to ve skříni) a nechte ho na recepci. Ozveme se do chatu až se Vaše prádlo vrátí do hotelu a doneseme ho na pokoj. Služba je zpoplatněna – viz náš elektronický ceník.
RAMÍNKA
Standardní počet ramínek naleznete v pokoji, v případě potřeby většího počtu, kontaktujte recepci.
RECEPCE
Recepce je Vám k dispozici mezi 09.00 a 21.30 hod. a též na telefonu (+420) 733 733 888.
ROSTLINY
Rostliny prosím nezalévejte, mohlo by dojít k přemokření. Naše zahradnice a hospodyně se o ně řádně starají.
ROVOZ JÍDLA
Spolupracujeme s rozvážkovou společností Wolt. Objednejte si jídlo z oblíbených restaurací z bližšího i vzdálenějšího okolí každý den mezi 09.00 a 21.30 hod. (poslední objednávka 20:30), pomoci tabletu na pokoji. Kurýr doveze jídlo na naši recepci. My přidáme k balíčku od kurýra ještě talíře a příbory. A doneseme vám vše až na pokoj. Až se najíte, stačí nám dát vědět a nádobí i vše ostatní zase odneseme. Služba je zpoplatněna – viz náš elektronický ceník.
RUČNÍKY
Pomozte chránit přírodu, použijte ručníky několikrát za sebou. Stejně jako doma. Naše pravidlo je: ručník na podlaze znamená „Prosím vyměnit“, zatímco ručník na věšáku znamená „použiji ho znovu.“ Děkujeme.
SNÍDANĚ
Snídani podáváme na pokojích mezi 07.00 a 11.00 hod. Objednejte si snídani na následující den přes jednoduchou aplikaci, kterou najdete v tabletu na svém pokoji, kdykoli do 21. hod. V případě nejasností se obraťte na recepci, recepční Vám v průběhu dne rády pomohou s objednávkou. V případě speciálních dietních požadavků také, prosím, kontaktujte recepci.
V případě, že jste si neobjednali snídani, jedinou možností, kterou můžeme druhý den nabídnout, je Toast se slaninou, čedarem, vajíčkem a čerstvou zeleninou (2 ks). Čas doručení bude záviset na aktuální dostupnosti. Podrobnosti Vám sdělí recepční.
Pokud ráno odjíždíte mezi 6.00 a 7.00 hod., kontaktujte prosím recepci den předem – připravíme pro Vás snídaňový balíček na cestu.
ŠICÍ POTŘEBY
Malý šicí set je k dispozici v koupelně. Potřebujete další věci? Kontaktujte, prosím, recepci, máme knoflíky, zipy a další nezbytnosti!
ŠKODA
V nešťastných situacích se může stát, že v pokoji něco poškodíte. Škoda se zapíše a skutečná cena za opravu zařízení nebo výměny za nové bude účtována v hotovosti při odjezdu nebo z Vaší kreditní karty do 7 pracovních dnů.
TELEFON
Recepce: +420 733 733 888
V případě naléhavé pomoci, volejte:
Evropský pohotovostní servis: 112
Záchranná služba: 155
Policie: 158
Hasiči: 150
TELEVIZE
Televize nabízí Netflix.
TREZOR
Trezor s elektronickým kódem najdete v šatní skříni v předsíni (návod je uvnitř).
ÚKLID
Úklid pokojů probíhá každý den mezi 12.00 a 18.00 hod. A pokud si budete přát, úklid zopakujeme i několikrát za den (dodatečný úklid je zpoplatněn – viz náš elektronický ceník).
ÚRAZ
Prosím, kontaktujte recepci.
WELLNESS
Naše privátní wellness zóna je otevřena každý den mezi 14.00 a 21.00 hod., poslední vstup je: 20:00 hod. (u hodinového pobytu) či 19:00 (u dvouhodinového pobytu). Wellness pojme až 6 hostů a nabízí: finskou saunu a osvěžující vědro se studenou vodou, parní lázeň a relaxační zónu. K dispozici jsou saunové ručníky a prostěradla. Rezervujete prosím na recepci minimálně dvě hodiny předem.
Služba je zpoplatněna – viz náš elektronický ceník.
ZTRÁTY A NÁLEZY
Všechny nalezené předměty jsou uchovány po dobu 2 měsíců. Pokud byste po odjezdu něco postrádali, napište nám e-mail nebo zavolejte na recepci, abychom se domluvili na vrácení Vašich věcí poštou.
ŽEHLENÍ
Žehlicí prkno je zdarma k zapůjčení, prosím kontaktujte recepci.
ŽUPAN
Každý host má na pobyt v hotelu přidělen župan. Župan je možné využít do sauny. Župan vždy, prosím, vraťte zpět do pokoje. Není možné vynášet župan z hotelu. Výměna županu je za poplatek – viz náš elektronický ceník.